یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

برای مخاطب خاصی که دیگر خاص نیست..


هنوز برایت می نویسم ...


درست شبیه پسرکی نابینا...


که هر روز برای ماهی قرمز مرده اش غذا می ریزد ...



نظرات 2 + ارسال نظر
من خود آن سیزدهم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:15 http://h2s-gh.blogfa.com

سلام دوست من
واقعا از وبلاگ و نوشته های زیباتون لذت بردم و به مشتری ثابت وبتون تبدیل شدم.
من هم یه وبلاگ دارم که خوشحال میشم به دیدنش بیاید و باهم تبادل لینک داشته باشیم.
اگه مایل به تبادل لینک بودید وبلاگ من رو به اسم من خود آن سیزدهم لینک کنید و بعد من رو خبر کنید که وب زیباتونو لینک کنم.
ممنون[گل]

سلام دوست من

مرسی از اینکه به من سر زدی
باعث افتخار منه که لینک بشم و با کمال میل شما رو لینک می کنم
پیروز و سربلند باشید

نوشین چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:43 http://ashketoofany.blogsky.com/

بهونه برای گریه زیاده
اما
امان از گریه های بی بهونه…

امان..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد