یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

دلشوره دارم...


دلشوره دارم


بودنت عجیب شبیه نبودن شده


عجیب تر اینکه , نبودنت


برای من


برای خودت


برای این خانه



عادت شده


و دست های پر از مهری که جایشان در خالی دست های من بود


حالا در جیب خیال های من قایم شده


دلشوره دارم


عاشقانه های ما


مثل هذیان


مثل همهمه در شب


مثل تب


مثل یک خواب بد


تلخ شده


عشق تو پیش چشمان من


سیاه سیاه , مثل رنگ مرگ شده


و من مثل دیوانه ها


فقط دلشوره دارم...



نظرات 1 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:12 http://ashketoofany.blogsky.com/

چه قدر بده که با کسی حرف بزنی که حتی یک کلمه از حرفاتم نمی فهمه وبی خودی سرشو تکون می ده ومی گه"کاملا درکت "می کنم

اینجور ادمارو باید حلق آویز کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد