یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

....!


به خطوط صورتش که دقیق می شدم


 می فهمیدم که تا به حال هیچ وقت

 خطوط این اندازه برایم مهم نبوده اند..،

 چشم هایش

 شعر را دست پاچه می کرد

 و قهرمان پشت پلک هایش

 شبیه تمام لولو های کودکی

 دمار از روزگار خواب هایم در می آورد...




 نگاهم که روی نگاهش کوک می شد..،

 تمام ساعت ها می خوابیدند..

 در خودم کلنجار می رفتم تا قدری بیشتر

 شبیه مجنون باشم..

 لبانش با لکنت لبانم روی هم می ریخت


 و


 آغوشش میان شعرهای من

 حکم تیر را به مساوات تقسیم می کرد

 آنقدر که خون آلود می شدند تمام واژه هایم

 وقتی تن گُر گرفته اش

 برای یخ بستگی های کلمات..، جای امنی نبود...
 .
 .
 .
 نیستی

 و من در سجاده آغوشم

 استمرار دعاهایی هستم

 که تن به استجابت نمی دهند...،

 وقتی خدا روی خر شیطان نشسته است و

 در اجابت دعا

 تبعیض نژادی قائل می شود..

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشین سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:28 http://ashketoofany.blogsky.com/

نوچ



سلام نوشین عزیز

مرسی از حضور و حمایت همیشگیت .

حالا چرا نوچ

نوشین جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 http://ashketoofany.blogsky.com/

وقتی خدا روی خر شیطان نشسته است و

در اجابت دعا

تبعیض نژادی قائل می شود..


می تونی زندیگی مو تو همین جمله پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد