یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

دلم انسان می خواهد....



دلــــــــم گــــریـــه می خـــــواهـد . . .

 هوای کشته در ریه می خواهد
 دلم گـــــــور می خواهد
 سنگــــــ های نشسته بر خـــاکــــــ با غرور می خواهد
 دلم مـــرگـــــــــــــــــــــــ می خواهد . . .
 آرامش خواب بعد از درد می خواهد
 دلم فــریـــــــــــــــــاد می خواهد . . .
 نـعــره ی آزادی در بـــــــــــاد می خواهد
 دلم نـــفــس می خواهد
 تن کـشـتـــــه در هوس می خواهد
 دلم بـــــــال می خـــــواهد
 کـــــــام های سنــگــیــن از سیگــــــــــار می خواهد
 دلم خـــــــزان می خواهد . . .
 جـــنــون عشق در خـفـقــان می خواهد . . .
 دلم انــکـــار می خواهد !!
 سر کــوبـیـدن بر دیــــوار می خواهد
 دلم انـــســــــــــــان می خــــــــواهد !!
 جـــهـانــــی بی در و زندان می خواهد
 دلـــــم دار می خواهد !!
 زنـــــدگـــــــی دور از تـــکــــرار می خواهد . . . .
 دلــــــــــم سیگــــــــــــــار می خواهد

نظرات 1 + ارسال نظر
نوشین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 http://ashketoofany.blogsky.com/

امان از دست این دل

امان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد