یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

به تو نگاه می کنم ( کودک زلزله زده )

به تو نگاه می کنم


در خودم آوار می شوم


چشمم بدهکار  مردمک های زلزله ات نمی شود


دلم در خودش تاریخ انقضا می خورد



به تو نگاه می کنم


از پشت آوار خبرگزاری ها


که ستاد بحران


در چشمانت تشکیل می دهند


به تو که سه ساله هستی


و مدال های روی سینه ات را


را هیچ کس افتخار نمی شود



به تو که


خیالت از تقسیم عادلانه یتیمی


میان پدر و مادر راحت است


به تو که


نوستالژیک ترین


خاطره زندگی ات


خودکشی دسته جمعی خانه های روستاست...



به تو خیره می شوم


در خودم فریاد


که حق داری سه ساله خطاب شوی


که زود است  هنوز


تا تیتر خبرگزاری ها شوی


که زود است هنوز برای شانه هایت


رنج های سی سالگی


.


.


می دانم


مردمک های زلزله زده


هیچ وقت دروغ نمی گویند...


می دانم که شهرت این روزهای تو


احتیاجی به دلسوزی های فقیر من ندارد


می دانم


کک هیچ کدام از دردهایت نمی گزد


وقتی اشک هایت را هیچ واژه ای


گردن نمی گیرد


اما برای تو که نه


این ها را برای خدا می نویسم که


که زمینش اگر حلال زاده بود


از ترس تنهایی


جاذبه را به پای مردم نمی بست


و اگر به دموکراسی معتقد بود


لرزه را ناعادلانه تقسیم نمی کرد


تا صابون هیچ انکاری


به تن دلبستگی های کودکان آبادی بخورد ...


سانسور نوشته های حمیدرضا هندی


(واقعا منو متاثر کرد. به امید سلامتی و شادی تمام آدما )

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 http://aftabgardoon.mihanblog.com

سمیه.غ چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 http://ghafe-ghorbat.blogsky.com/

سلام
واقعا ممنونم

سلام عزیزم

خیلی خوش اومدی

خواهش می کنم ،

پیروز باشید ، در پناه حق

ترانه بهاری جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:21 http://taraneh-bahar.mihanblog.com

خیلی زیبا بود .
خیلی
خیلی
خیلی
.
.
.
خیلی

یاعلی

سلام

سپاس از حضورتون

شاد باشین و سربلند در پناه حق

سجاد دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://1920.blogsky.com/

این کودک زلزله خرابم کرد
ویران شدم بخدا

نابود میشن این ستمگرا

ایشالا خدا به مه ی ما صبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد