یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

قاصدک...



نمی دانم آخر دلتنکی ها به کجا خواهد رسید !!


دنیا پر شده از قاصدکهایی که


راهشان راگم کرده اند


نه می نوانی خبر دهی


و نه خبری بگیری !!


نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:13 http://seeyourinside.blogsky.com

سلام دوست من
راستش با توجه به نوشته هات و اسم وبلاگت مزاحمت شدم. سوالی رو در وبلاگم گذاشتم که میخواستم اگر ممکنه نظر شخصی شما رو هم بدونم. پیشایپیش از زمانی که میگذاری ممنونم.

سلام بزرگوار

قبل از تایید پیامتون وبلاگتونو نگاه کردم . بی اغراق بگم همیشه دنبال چنین فضایی بودم که بشه تبادل نظر کرد واقعا متفاوت بو و من هم این وبلاگو لینک می کنم و در بحث ها شرکت می کنم
مرسی از دعوتتون
موفق و موید باشید

یک نفس دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://yeknafas.persianblog.ir

نه میتوانی خبری بدهی نه خبری بگیری...
خیلی زیبا بود واقعا همینه

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد