یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

چقدر نیستی...


جایت خالیست کنارم


پشت چراغ های قرمز طولانی شهر


توی ترافیک های سنگین دم غروب


در خلوت محض سحرهای اتوبان


چقدر نیستیتا لحظه های هرز بی احساس را


کوتاه کنی برایم پرخاطره...


که کلی از این در و آن در حرف بزنی


که حتی ترانه بخوانی ومن


عاشق صدایت شوم بار


چقدر نیستی و تمام لحظه های پس از تو


مثل ثانیه های کند پر ترافیک


مثل انتظار چراغ های همیشه قرمز


مثل راه های بی پایان....

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه بهاری سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
زیبا بود .
آره ! خیلی نیست !
دیگه واقعا زیادی جاش خالی مونده !

وقتی بیاد کاری میکنم که دیگه نتونه از جاش بلند بشه چه برسه به اینکه جاشو ترک کنه !!!

موفق باشید.
یاعلی

سلام ترانه جان

مرسی از نگاهت. نه دیگه من کنارم جای خالی ندارم

منم براتون بهترین هارو آرزو میکنم
پیروز باشید و سربلند .. در پناه حق

sara سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:34 http://vorojak-u.blogsky.com

سلام
با این متنا حس قرابت دارم زیاد
مثه زبون نوشته های خودمه
وب شما رو بسیار دوست دارم
شاداب باشید و پایدار

سلام عزیزم
مرسی از نگاهت . باعث افتخار منه که هر روز یه دوست جدید به وبم سر میزنه
امیدوارم بازم سر بزنی
پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد