یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

خودت را دوست بدار , و کمک کن دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.

نت های آخر هفته..


آخر هفته هم


ویولنم را سر خاک سرو می کنم


که شعر از من به جا بماند


و من از تو ..


که دست های من


مستعد تمام نت هایی است


که از تو شکل گرفته اند


حالا تو نیستی و جان تمام نت ها به لب رسیده است


که گیر کرده ای لای سیم ها


وقتی این آرشه ی لکنت گرفته عادت کرده است


به


" با تو رفتم


بی تو باز آمدم


از سر کوی او ... دل دیوانه .."

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:21 http://zendegiaram.blogsky.com/

اون متنی که برای "درباره من "نوشته بودی واقعا خیلی خیلی قشنگ بود.از خودت نوشتی؟

مهم اینه که شخصیت خودمو بتونم به خواننده بشناسونم

این عقیده ی من بود

مرسی از نگاه قشنگ و دقیقت

مجید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:41 http://matalebehziba.blogsky.com

سلام تبریک میگم وبلاگت خیلی خوب وقشنگه

خسته نباشی دوست من

سلام مجید جان

مرسی از نگاه قشنگت

سلامت باشین و سربلند در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد